TENT rotterdam パフォーマンス

オープニングパフォーマンスで私は髪の毛を40cmほど切りました。体から切り離れた時、体の一部だった髪の毛はモノに変わります。
プロジェクトの手の上の他の写真と同じように写真を撮りました。
切り離された髪の毛の一部を丁寧に細かく切り刻み粉を作り、そして他のほこりのように床に降り注ぎました。

I cut my hair 40cm at the opening performance.
The moment it left a body, the hair which was a part of the body became an object.
As a picture of other people was taken in it.
A part of the hair was cut into pieces delicately, and made power. and it rained down on the floor in other dust.
e0033809_22265572.jpg

[PR]
by yurishibata | 2005-07-27 22:26
<< TenT rotterdam ... MONO-27ピストル >>